2012. szeptember 3., hétfő

U.K. Baby... folytatás :)

Sziasztok, még tartoztam Nektek a London-i élménybeszámolóval, most pótolom. :)

2. nap
Reggel koránkelés, irány a város. Mai program városnézés, sok nevezetességgel fűszerezve...
Első számú cél, megnézni a Buckingham palotát, ahol épp az őrségváltást is elcsíptük, jól időzítettünk. :P

Nézelődés fényképezés, és továbbindulás a Trafalgar Squarre, sajnos mivel az idő szorított a National Gallery-t  csak kívülről tudtuk megnézni.

Következő célállomás a King Cross és természetesen kötelező jelleggel a 9 és 3/4 vágány, ami annyira nem állt közel hozzám ugyanis a Harry Potter nem annyira volt a kedvencem.

Kávézás (karamellás tejes-jeges kávé- isteni volt!) és ebéd egy kis kávézóban.
Mivel London nyilván nem lehet kihagyni a híres Camdan-i piacot sem.

Már nagyon rég kerestem hosszú láncos medálos nyakláncot, de ráleltem 1.99 fontért megtaláltam a tökéleteset, az az nem is egyet, az egyik egy vekkert ábrázol, a másik pedig egy elefántot, gyönyörűek *.* majd lesz fotó is, ha eljutok odáig. :)
Íme itt a fotó, bár nem a sajátról, de pontosan ugyanezt a két nyakláncot vettem meg. :)

3. nap

Reggel viszonylag sokáig alvás, a mai nap irány Brighton! Előtte magunkhoz vettük a szükséges kávéadagot ja és természetesen a vonatjegyeket is.

Egész nap a parton fekvő pozíció felvétele :) , majd 6 körül beülés egy étterembe.
Evés után irány megint a part de most már séta, megnéztük a mólón a vurstlit, nagyon jó hangulata volt.:)Éjfél előtt pár perccel irány vissza Londonba.

4. nap

Egy új városrész felfedezése... Egy dombon lévő parkban töltöttük el a nap egyik felét, ahonnan az egész város látványa tárul elénk, hihetetlen volt. :)

Ismét étterembe ettünk, ahol elfelejtkeztek a rendelésünkről és a végén már az éhenhalás szélén végre kihozták a megrendelt ételt.Gondolhatjátok, hogy nem finomkodtunk és nem is fogtuk vissza magunkat azonnal nekiestünk... :D

Este felé megismerkedtünk az automatikus metróval... nem jutottunk be az olimpia záróra...és sajnos ez a nap is eltelt.

5. nap

Utolsó nap ezért irány a Primark ismét, és rengeteg pénz elköltése, ajándékok, ruhák, táska... hár igen nem tudtam visszafogni magam, de nem bánom :P
Irány a Harrods, ebéd és ismét meglátogattuk a Camden town-t.

Este a maradék nevezetesség megtekintése és természetesen nagy séta, Mire odaértük gyalog a Tower hídhoz épp felnyílt és átúszott alatta egy hajó, hát ilyen mázlink volt, hogy még ennek is szemtanúi lehettünk :)

6. nap