2012. november 15., csütörtök

Első számú kedvencek

Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek, hogy milyen sampont és tusfürdőt használok jelenleg, hogy miért is szeretem és térek vissza hozzájuk időről időre.

Sok sampont kipróbáltam már, de nekem az összes márka közül a Head & Shoulders a favorit.
Szerintem a legjobb közülük a mentolos és az új zöld almás is bár hozzá még csak egyszer volt szerencsém.
Imádom hogy bár közhelyes, de frissé és ragyogóvá teszi a hajam. :)
Na és a tusfürdők, az abszolút kedvenceim közé tartozik a Baba tusfürdői közül, a vörös szőlős- rózsás. Nagyon jó illata van, szerintem érdemes kipróbálni én csak ajánlani tudom, az ára se vészes és tényleg jó.


Na és Ti mire esküdtök? Mi az a márka vagy termék amit szívesen használtok???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése