2013. június 11., kedd

Helyzetjelentés II

Sziasztok!

Múlthéten végre letudtam a vizsgáimat, már csak az államvizsga van hátra és ha minden jól megy akkor nemsokára végre meglesz a diplomám. :)
Vizsgák közben persze kellett a kikapcsolódás, szóval megvettem az előző bejegyzésekben már említett Agatha Raisin sorozat eddig megjelent részeit és nagyon nem tudtam ellenállni a kísértésnek "sajnos" muszáj volt azonnal kiolvasnom őket . Szerencsémre az Ulpius kiadónál keddenként webes akciók vannak és pont meg tudtam venni csomagban a 5.-8. részig féláron. :)


Május végéig volt az Auchan 15.ik szülinapja így beszereztem még pár Fa cuccot illetve egy Shauma sampont.
Eperszezon van és Nővéremék vették a fáradtságot és kimentek szedd magadba epret szedni aminek én nagyon örültem mert imádom az epret és kaptam is belőle bőven. Nyári feeling, kis relax: könyv és fagyi kombináció.

Nem nagyon szeretem az Ázsia centert nem is nagyon szoktam ott vásárolni, de nagy ritkán ha betévedek azért persze körülnézek. Így találtam egy fehér balerinacipőt ezer forintért, gondoltam ha van a méretemben akkor nem hagyom ott és volt. Viszont a dekoráció nagyon tetszett, origami lepkék minden színben és mennyiségben.


A sportcipőmet muszáj volt visszavinnem, kb egy hónapja vettem, de valószínűleg pont kifogtam az egyik hibás darabot, és nagy megdöbbenésemre elkezdett leválni a talpa helyette újítottam be egy másikat.
Na és ha nyár akkor természetesen halmozzuk az élvezeteket. Itt volt a hétvége a vizsgák vége és a belvárosi fesztivál.Amit persze nem lehet kihagyni a barátokkal, kis lazítás érdekében kellett az ízesített jéghideg sör, és a trópusi mangós smoothie, pénteken féláron szerencsére. Sajna szombaton az idő miatt kihagytam, de pénteken és vasárnap nem hiányozhattam.  Irie Maffia, Brains... Hell yeah :)





Egyik legjobb barátnőm kiment Londonba szerencsét próbálni még tavasszal, de az élet úgy hozta hogy most visszatért, aminek persze én nagyon örültem. És meglepett egy kis vicces édességgel. A cukrok papírján különféle vicces utasítások vannak, játéknak nem is volt rossz. :) Kőlevesben meg is csináltunk egyet-kettőt közülük, ha már esett az eső egy kis vidámság igazán belefért. 
További szép napot Nektek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése