2013. október 13., vasárnap

Helyzetjelentés V.

Sziasztok!

Szeptember 19-én nyitott meg újra a Dm a Westend aluljárószintjén. Kíváncsiságból és kihasználva a kedvezményeket be is néztem az üzletbe, mert egy másik blogon olvastam hogy az Essence szemspirálok most 2-es csomagban kaphatóak egy áráért, így azt feltétlenül be kellett szereznem.Aznap kétszer sikerült bevetődnöm a boltba, mert délelőtt már tervbe volt véve a vásárlás, ekkor beszereztem a szemspirálokat, délután meg a barátnőmmel kellett benéznem, de szerencsére a kedvenc körömlakkomból  is találtam egy színben pár akciós darab, így azt is beszereztem. A vásárlások mellé ingyenes bevásárló táska járt, szerintem nagyon praktikus és dekoratív táska, abszolút kihasználható és teherbíró. A blokk ellenében még egy szerencsekereket is meg lehetett forgatni különféle ajándékokért cserébe, mivel kétszer vásároltam, kétszer forgathattam meg a kereket, egyszer egy -10%-os blokkvégi kupont nyertem, másodszor extra 100 pontot. E tekintetben teljesen megérte aznap vásárolnom. :)


Sajnos a kép nem adja vissza a körömlakk eredeti színét, de egy világosabb árnyalatú pink színű lakkról van szó.  

Az ajándék bevásárló táska.
Szeptemberben sikerült eljutnom az Operettbe is, a Viktória című előadásra,  vicces, szerelmes darab.

Lehetséges, hogy ez a hétvége nem ezt mutatja, de sajnos hamarosan itt a tél és a hideg, így be kellett szereznem egy csizmát és egy téli kabátot ( a kabátot nem fotóztam le). A kabit a c&a-ba vettem, bevallom őszintén nem vagyok vele teljesen megelégedve, mert nincs kapucnija, ami azért egy hóeséses napon elég előnyös tud lenni, és az ára is picit borsos volt.
A csizma szerelem volt első látásra, és a tavalyi nehézségek után nagy megkönnyebbülés volt most hamar egy ilyen  klassz darabot találni, bár ő se volt a legolcsóbb, őt a Humanicban fogtam ki.

Ezt a reklámot a Mamut II. mosdójában láttam, és annyira tetszett hogy meg kellett örökítenem. :)

A héten végre lehetőségem volt megnézni a Szépművészeti Múzeumban kiállított Egon Schiele és kora kiállítást. Bevallom őszintén már régóta ácsingóztam rá.

És végül pénteken kezdődtek a Glamour Napok, én nem nagyon terveztem beruházni bármibe is, de ez így elég jó ajánlat volt. Egy spray+ egy tusfürdő a Glamour kuponnal plusz a korábban nyert -10 % -os blokkvégi kuponommal. csak 505 Ft volt. Így beszereztem belőle három darabot is.



Remélem Nektek is jól telnek a napjaitok és kiélvezitek az utolsó napsütéses napokat, így tél előtt egy kis d-vitamin utánpótlás igazán jól jön. Puszi!

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése