2013. november 12., kedd

Helyzetjelentés VI.

Sziasztok!

Először is, ha bármi kérdésetek van, itt feltehetitek nekem.: ask.fm/Kacatkupac
Másodszor is Facebookon is megtaláltok, és ha úgy gondoljátok, hogy megérdemlek egy LIKE-ot akkor mindenképp megköszönném azt az egy kattintást! :)

Akkor most jöhetnek az október óta történtek.
Mivel még az októberi időjárás elég sok napos és meleg időt tartogatott, ezt kihasználva barátnős találkozók alkalmait főleg a szabadban töltöttük.
Gellérhegy

Várnál

Ismerkedés a gránátalmával. Szerintem közületek is sokan vannak, akik valamilyen formában már találkoztatok ezzel a gyümölccsel, de piacon/boltban magát a valódi gyümölcsöt nem vásároltátok még meg. Mindenképp ajánlanám mindenkinek, hogy kóstolja meg milyen is egy valódi gránátalma, mert én azt hiszem a függője lettem már ha ez lehetséges. Bár azt hiszem ennek hátránya nem nagyon van, mert utánaolvastam az interneten és elég sok pozitív dolgot írtak le a gyümölcshús fogyasztásával kapcsolatban.
Bár mikor először megláttam magát a gyümölcsöt kicsit tanácstalan voltam hogy is kéne felbontani, így mint minden talpraesett ember én is bepötyögtem a youtube-on, hátha egy videótól okosabb leszek és így is lett. :) :P
 Én is már kifejlesztettem egy saját technikát. :P A felvágását én is hasonlóképpen csinálom, először a tetejét vágom le aztán metszem be oldalt és bontom szét, de a gyöngyöket egy vízzel teli tálba szoktam kiszedni és utána szűrőn keresztül leöntöm róla a vizet, így a fehér fátyolszerű elválasztórétegek is lejönnek.


Anyukámmal kávéztunk a Thiboban, hát mit ne mondjak, a répatorta isteni. ;)

Egyik barátnőmtől kaptam Alverde pirosító mintákat. Anyukámtól pedig egy az ismerőse által készített szappant.

November már nem annyira kedvezett időjárás szempontjából a kinti programoknak, sajnos nem minden pillanatot tudtam megörökíteni képekkel.
Egyik legjobb barátnőm főzött vacsit a hétvégén, nagyon finomra és hangulatosra sikerült. :)

Brownie
Egy másik barátnőm pedig elvitt egy Sörfőzdébe, ahol számtalan finom sör mellett a csajok is megtalálják a saját ízlésüknek valót. Én a meggysörre szavaznék. :) Ha valaki kedvet kapna egy esti programhoz, akkor itt a link: Legenda Sörfőzde Pub
És ismét sikerült részt vennem egy szabadulós játékban, de az előzőektől ez most teljesen különbözően, 4 különálló szobából állt és szobáról szobára kellett az akadályokat/feladványokat megoldani, ahhoz hogy a végén kijuthass a játékból. Csak ajánlani tudom! :) Ehhez is itt a link: Escape House

További szép napot kívánok! :) És megtaláltok Ask.FM-en és Facebookon is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése