2014. január 4., szombat

Helyzetjelentés VII.

Sziasztok!
Boldog új évet kívánok utólag is mindenkinek!

Novemberben végre megnéztem a várva várt Az éhezők viadala: Futótűz című filmet, már az első film is nagyon tetszett és a második részben sem csalódtam, és már most várom a következő részt.

Egyik barátnőmnek szülinapja alkalmából elmentünk a Tünet Együttes előadására. Eleinte kicsit furcsán álltam a dologhoz, de a végére nagyon megtetszett az egész előadás.

December elején végre megjelent a várva várt könyv sorozatomnak a következő része az Ulpiusház  jóvoltából: Agatha Raisin és a sziszifuszi szerelem.

Eljött a karácsony is, és elég mozgalmasan alakult a 3 nap .
Anyukám  egyik ajándékát, már jóval karácsony előtt megkaptam, mert S.O.S szükségem volt már egy táskára.Viszont a másik ajándék a fa alatt várt 24.-én ami szintén egy táska képében jött el hozzám. :)


Nővérem részéről sajnos késik a Jézuska, mert a könyv amire annyira vártam, a mai napig az Ulpiusház könyv kiadónál  csak a várható megjelenésekbe van benne, így arra még egy picit várnom kell.:(

A többi ajándék, amit a család többi tagjától, illetve barátaimtól kaptam.

A szilveszter estét egyik barátnőmmel töltöttem, nem vagyok nagyon oda a szilveszterért, jobb szeretem baráti körben tölteni, mint valami nagy bulihelyen a tömeg kellős közepén. :)
És végül kipróbáltam a Shauma - Fito Kofein samponját is, egyenlőre még nem véleményezném, mert csak kétszer használtam, de lehet a későbbiekben írok róla egy termékvéleményezést a blogra.

Remélem Nektek is nagyon jól teltek az ünnepek és nagyon jól indult az új év! Akinek most van vizsgaidőszaka, annak nagy kalappal a vizsgáihoz és kitartást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése