2015. március 19., csütörtök

Szerzemények 2015

A képek egyik fele, még a karácsonyi ajándékaimat rejti, a másik fele, azok a leárazásokon vett cuccok, amiket nem tudtam otthagyni és végül pár kép a hétköznapokból. :)


Legfrissebb szerzeményem, ezt nem leárazáson vettem de szerelem volt első látásra  H&M 3990,-

F&F táska 4190,- Ft-ra volt leárazva január környékén 

Deichmannos bakancs, ami azóta is kitűnően funkciónál 
KIK kardigán 1890,-

H&M kardigán 4000 Ft

Camaïeu ruha 5990,-

KIK ing-blúz 1890,-

C&A blúz 3990,-


Camaïeu, Stradivarius, C&A és H&M kiegészítők
DM parfümök fél áron voltak karácsony környékén

Karácsonyi ajándék egyik barátnőmtől

Pipa, sajnos a további részei, lehet hogy már nem jelennek meg magyar fordításban...

Alsó két könyv ajándék, felső kettő szerzemény

szintén karácsonyi ajándék

Megleptem magam februárban egy pár oriflame termékkel

Karácsony előtt vettem, dm-be nekem nagyon bevált ez a termék, szeretem használom és használ.

Névnapi kávézás

Névnapi süti Tőle <3

Szokásos munkanap

Könyvjelző szintén Tőle :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése