2013. július 12., péntek

10 tény rólam.

  1. Kedvenc városom Szeged. Itt születtem, minden évben ha tehetem többször is lemegyek pár napra, a nagynénémék ott élnek így nem gond a szállás. Régebben azt is terveztem, hogy odaköltözöm.
  2.  Imádom James Francot és Seth Rogent, még a Különcök és stréberek összes részét is megnéztem miattük.:)
  3. Szeretem a karalábét, viszont csak nyersen vagyok hajlandó megenni, mert a főzéstől megváltozik az íze, amit nem bírok elviselni.
  4. Nagyon szeretem a Frei kávézót, imádom a kávé különlegességeket.
  5. Nagyon sokáig rajongtam az Olsen ikrekért, de Mary-Kate volt a kedvencem. :D
  6. Szeretem kipróbálni más nemzetek ételeit.
  7. Kiskoromban sokszor volt nagyon rövid fiús frizurám, ezért most már nagyon nehezen vágatok le a hajamból még pár centit is pedig néha muszáj.
  8. Nagyon szeretek utazni, eddig 10 országban jártam már a nyaralások során, pl Franciaországban többször is voltam különböző területein.
  9. Nagyon sok film van amit szeretek és amit többször is láttam, mert nem tudom megunni, ilyen a Vissza a jövőbe trilógia, a Halálsoron, Forrest Gump, a Zongorista, Minden végzet nehéz és stb mivel rengeteg van ezért csak azokat soroltam fel ami így hirtelen eszembe jutott.
  10. Nagyon szépnek találom a magassarkú cipőket, de én jobban szeretem a lapos talpúakat és nagyon ritkán is hordok magassarkú cipőt, de néha próbálok erőt venni magamon és ezen változtatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése