2013. július 8., hétfő

Szerzemények (2013 Júliusi)

Mióta letudtam az államvizsgámat kicsit hódoltam a vásárlási szenvedélyemnek, talán egy kicsit túlzásba is estem, de attól még imádom minden egyes szerzeményemet. Természetesen ezek már az utolsó turnusra estek, de végleg kifújt a keret. :)
A fülbevalókat a C&A-ban vettem darabját 800 Ft -ért, amúgy nem szoktam ennyit fülbevalóra költeni, de ezeket nem hagyhattam ott, mert gyönyörűek. A borítéktáskát is a C&A-ban vettem 3590 Ft volt, de már nagyon régóta vágytam egy hasonló darabra, eredetileg netről akartam hasonlót rendelni, de ez így gyorsabb volt, és biztosan tudom hogy mit veszek. :)
A könyv pedig a 9. része a kedvenc könyv sorozatomnak, sajnos ez az utolsó eddig megjelent része a sorozatnak itthon, kint ebből már azt hiszem 23-24 rész van, szóval én is nagyon várom a többi részt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése